loading...
کتابخانه مشارکتی بعثت خمینی شهر
رئوف نصیری بازدید : 67 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

Harry Potter Va Jame Atash 223x300 دانلود کتاب صوتی هری پاتر و جام آتش   جی کی رولینگ

راوی: سعید شمس      زمان کل: ۱۸ ساعت و ۲۱ دقیقه

هری پاتر و جام آتش (به انگلیسی: Harry Potter and the Goblet of Fire)‏ نام چهارمین کتاب از مجموعهٔ کتابهای داستانی هری پاتر اثر جوآن رولینگ است. این کتاب در ۸ ژوئیه ۲۰۰۰ منتشر شده‌است و به ترتیب بعد از هری پاتر و محفل ققنوس و هری پاتر و یادگاران مرگ سومین کتاب طولانی مجموعهٔ هری پاتر است. در این داستان چند اتفاق مهم روی می دهد.اول از همه در جام جهانی کوییدیچ مرگخواران به چادر ها حمله میکنند و آشوب به پا میکنند و شخصی به نام بارتی کرواچ پسر علامت شوم را به آسمان میفرستد ولی تقصیر برگردن جن خانگی پدرش می افتد . مسابقات سه جادوگر هم برگزار میشود که هری پاتر از مدرسه هاگوارتز ، ویکتور کرام از مدرسه دورمشترانگ ، فلور دلاکور از مدرسه بوباتون و سدریک دیگوری از مدرسه هاگوارتزاز شرکت کنندگان آن هستند.در این مسابقهاتفاقاتی روی مدهد که هری با لرد ولدمورت میجنگد و با مرگ سدریک مواجه میشود… این کتاب صوتی را می توانید در ادامه دانلود کنید.

 

دانلود با لینک مستقیم:

دانلود بخش اول (حجم: ۴۷ مگابایت)

دانلود بخش دوم (حجم: ۵۴ مگابایت)

دانلود بخش سوم (حجم: ۴۹ مگابایت)

دانلود بخش چهارم (حجم: ۵۰ مگابایت)

دانلود بخش پنجم (حجم: ۵۰ مگابایت)

دانلود بخش ششم (حجم: ۵۶ مگابایت)

(Format: Mp3          Archive Type: RAR)

رئوف نصیری بازدید : 224 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

Harry Poter Va Shahzade 2 Rage 219x300 دانلود کتاب هری پاتر و شاهزاده دو رگه   جی کی رولینگ

با اجرای بسیار زیبای سعید شمس

زمان کل: ۱۸ ساعت و ۵۸ دقیقه

توضیحات: (توجه داشته باشید در این متن، پایان ماجرای کتاب مشخص می شود بنابراین در صورت تمایل این متن را مطالعه نکنید) در این کتاب بسیاری از رازها و روابط آشکار می‌شود. هری با دامبلدور کلاس خصوصی دارد و در این کلاسها با گذشتهٔ تام ماروولو ریدل آشنا می‌شویم و معلوم می‌شود که ولدمورت هفت جان پیچ دارد که پیش از آن دو تایشان نابود شده‌اند. استاد جادوی سیاه این سال، اسنیپ است و استاد قدیمی ای درس معجون سازی می‌دهد. در این کتاب رون با لاوندر براون رابطهٔ عاشقانه شدیدی پیدا می‌کند که موجب قهر کردن هرمیون با او می‌شود. هری در این سال کتاب معجون سازی دست دومی پیدا می‌کند که صاحب قبلی آن شخصی به نام «شاهزادهٔ دورگه» است. هری با کمک یادداشتهای حاشیه کتاب که شاهزاده برای خودش نوشته‌است موفق می‌شود در درس معجون سازی شاگرد اول شود. هری به جینی ویزلی علاقمند می‌شود اما روابطشان روابط عادی شاگردان مدرسه‌ای است و جینی هم دوست پسر خودش را دارد و عضو تیم کوییدیچ گریفیندور شده‌است. در پایان داستان هری و دامبلدور که برای یافتن یکی از جان پیچ‌ها به بیرون قلعه هاگوارتز رفته بودند، با دیدن علامت شوم به هاگوارتز باز می‌گردند و دراکو مالفوی که مرگخواران را به قلعه راه داده بود دامبلدور را خلع سلاح می‌کند و سرانجام آلبوس دامبلدور توسط سیوروس اسنیپ کشته می‌شود و معلوم می‌شود که شاهزاده دورگه همان سیوروس اسنیپ بوده‌است. این کتاب صوتی را می توانید در ادامه دانلود کنید.

 

دانلود با لینک مستقیم:

دانلود بخش اول (حجم: ۴۵ مگابایت)

دانلود بخش دوم (حجم: ۵۱ مگابایت)

دانلود بخش سوم (حجم: ۵۰ مگابایت)

دانلود بخش چهارم (حجم: ۳۸ مگابایت)

دانلود بخش پنجم (حجم: ۵۴ مگابایت)

دانلود بخش ششم (حجم: ۵۰ مگابایت)

دانلود بخش هفتم (حجم: ۴۶ مگابایت)

دانلود بخش هشتم (حجم: ۳۱ مگابایت)

(Format: Mp3          Archive Type: RAR

رئوف نصیری بازدید : 59 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

Harry Potter Va Yadegarane Marg 1 دانلود کتاب صوتی هری پاتر و یادگاران مرگ   جی کی رولینگ

با اجرای بسیار زیبای سعید شمس       زمان کل: ۲۵ ساعت ۴۳ دقیقه

(توجه داشته باشید در این متن، پایان ماجرای کتاب مشخص می شود بنابراین در صورت تمایل این متن را مطالعه نکنید) هری پاتر و یادگاران مرگ (به انگلیسی: Harry Potter and the Deathly Hallows) نام هفتمین و آخرین کتاب از مجموعهٔ کتاب‌های داستانی هری پاتر است. این کتاب در ۲۱ ژوئیه۲۰۰۷ به بازار عرضه شد. کتاب هفتم به ویژه از این نظر هیجان انگیز است که سرنوشت نهایی قهرمانان مجموعه داستان‌های هری پاتر را روایت می‌کند. نسخه انگلیسی کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ در ساعت ۰۰:۰۱ روز ۲۱ ژوئیه ۲۰۰۷ به وقت محلی کشورهای مختلف جهان در کتاب‌فروشی‌های بیش از ۹۳ کشور جهان از جمله ایران پخش شد. داستان از خانه لوسیوس مالفوی آغاز می‌شود. جایی که لرد ولدمورت و مرگخواران نقشه به قتل رساندن هری پاتر را به دلیل بی اثر شدن جادوی باستانی مادرش در هفدهمین سالروز تولد او می‌کشند.در ادامه می تواندی توضیحات تکمیلی و اطلاات دانلود را مشاهده کنید.

 

در همین حال هری بهمراه رون و هرمیون به دنبال جان پیچ‌های ولدمورت (گنجینه‌هایی که ولدمورت تکه‌هایی از روح خود را در آن‌ها برای رسیدن به جاودانگی گذاشته‌است) ماجراهایی را دنبال می‌کنند که به کشته شدن بعضی از شخصیتهای اصلی داستان می‌انجامد و در این راه هری به راز وسیله‌های مرگباری که صاحبش را به قدرت ارباب مرگ بودن می‌رساند پی می‌برد که آن‌ها از ۳ چیز تشکیل شده‌اند:
ابرچوبدستی که به نام‌های چوب مرگ و چوبدستی سرنوشت نیز معروف است (چوب دستی از چوب درخت اقطی-یاس کبود- که آخرین صاحبش دامبلدور بوده‌است)
سنگ زندگی مجدد (سنگ انگشتر پدریزرگ ولدمورت که توسط دامبلدور در کتاب ششم، جان پیچ درون آن نابود شد)
شنل نامرئی اصلی(شنلی که از پدر هری به او ارث رسیده‌است)
در این کتاب درباره گذشته دامبلدور به این حقیقت پی می‌بریم که پدر دامبلدور، «پرسیوال»، جنون مشنگ آزاری نداشته و در «آزکابان» (زندان جادوگرها) مرده‌است. همچنین مشخص می‌شود اسنیپ شخصیت منفوری نیست، بلکه در واقع طرفدار دامبلدور بوده که خود را در میان طرفداران لرد سیاه جازده بوده تا محفل ققنوس را از نقشه‌ها با خبر کنند. اسنیپ به دست لرد ولدمورت برای بدست آوردن مالکیت ابرچوبدستی کشته می‌شود و به هنگام مرگ خاطرات خود را به هری منتقل می‌کند و در اینجاست که هری می‌فهمد اسنیپ علاوه بر اینکه همواره طرفدار او بوده، مادر هری را هم از صمیم قلب دوست داشته و در واقع عاشقش بوده‌است وبعلت عشق به مادر هری سپرمدافع او نیز همشکل با مادر هری یک گوزن ماده بوده‌است. غیر از اسنیپ تعداد زیادی هم در این قسمت کشته می‌شوند از جمله «هدویگ» جغد هری، الستور مودی، دابی جن خانگی، فرد ویزلی، ریموس لوپین، نیمفادورا تانکس و … فصل آخر به رودررویی هری و دشمن اصلیش، لرد ولدمورت، می‌پردازد . در پایان ۱۹ سال بعد هری و جینی ویزلی ازدواج کرده و سه فرزند با نامهای جیمز، آلبوس-سوروس و لیلی دارند و در کنار آنها هم رون ویزلی و هرمیون گرنجر هم با هم ازدواج کرده و دو فرزند دارند و هری پدر خوانده فرزند لوپین، «تد لوپین» شده‌است. و کتاب با این جمله تمام می‌شود: «۱۹ سال بود که جای زخم هری درد نگرفته بود.همه چیز عالی بود.»

دانلود با لینک مستقیم:

دانلود بخش اول (حجم: ۳۸ مگابایت)

دانلود بخش دوم (حجم: ۳۹ مگابایت)

دانلود بخش سوم (حجم: ۳۷ مگابایت)

دانلود بخش چهارم (حجم: ۴۰ مگابایت)

دانلود بخش پنجم (حجم: ۴۳ مگابایت)

دانلود بخش ششم (حجم: ۲۹ مگابایت)

دانلود بخش هفتم (حجم: ۳۴ مگابایت)

(Format: Mp3          Archive Type: RAR

محمد باقری بازدید : 47 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)


Vahshat Abad Khosro Shahani دانلود کتاب صوتی وحشت آباد   خسرو شاهانی

زمان کل:  ۲ ساعت و ۵۴ دقیقه     با اجرای بسیار زیبای یک راوی

زندگی نامه خسرو شاهانی از زبان خودش: نام خسرو، نام فامیل شاهانی شرق، قد ۱۶۲ سانتی‌متر، وزن ۶۲ کیلوگرم با استخوان، نام پدر علی‌اصغر (مرحوم)، نام مادر علویه بیگم (مرحومه)، علامت مشخصه اثر سالک روی گونه چپ، متأهل، دارای سبیل. در دهم دی ۱۳۰۸ شمسی مطابق با اول ژانویه ۱۹۲۹ میلادی در نیشابور متولد شدم (اینکه می‌بینید مردم مختلف جهان و کشورهای اروپایی و دنیای مسیحیت شب اول ژانویه را جشن می‌گیرند، قسمت اعظمش به خاطر تولد بنده است). پدرم را در کودکی و مادرم را در بزرگی از دست دادم. کار رسمی مطبوعاتی‌ام را از اول سال ۱۳۳۴ شمسی با روزنامه خراسان چاپ مشهد شروع کردم که مدت سه سال بطور مستمر ادامه داشت. در این روزنامه که یومیهٌ صبح بود و هفته‌ای شش بار منتشر می‌شد، علاوه بر نوشتن داستان‌های کوتاه طنزآمیز، دو ستون تحت عنوان «شوخی و خنده» هم که اصلاً خنده نداشت و نظم و نثر بود می‌نوشتم.
در دی ماه ۱۳۳۶ شمسی به دعوت آقای صادق بهداد، مدیر روزنامه جهان از مشهد به تهران آمدم و در روزنامه جهان مشغول به کارشدم. در این روزنامه هم که یک نشریه یومیه صبح بود، دو ستون و گاهی سه تا چهار ستون تحت عنوان «از هر دری سخنی» مطالب طنزآمیز و انتقادی و داستان‌هایی که روی مسایل روز دور می‌زد، می‌نوشتم. در سال ۱۳۳۷ شمسی علاوه بر کار در روزنامه جهان، خبرنگار پارلمانی روزنامه پست تهران شدم، که یک روزنامه عصر بود.

در سال ۱۳۳۸ به دعوت رادیو ایران مطالبی برای رادیو تهیه می‌کردم و از جمله روزهای یکشنبه هرهفته برنامهٌ «گفتنی‌ها» را و در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۵ برنامه‌ای زیرعنوان «سیر و سفر» می‌نوشتم. در همان سال ۱۳۳۸ پس از یک سال، همکاری‌ام را با روزنامهٌ پست تهران قطع کردم و جل و پلاسم را به روزنامهٌ کیهان منتقل کردم و شدم خبرنگار پارلمانی کیهان در دو مجلس شورای ملی و سنای آن زمان.
اما همچنان همکاری‌ام را بعدازظهرها با روزنامه جهان ادامه می دادم. در روزنامهٌ کیهان علاوه بر خبرنگاری، که شغل اصلی‌ام بود، رپرتاژهای شهری هم تهیه می‌کردم و هفته‌ای یک روز بین سال‌های ۴۲ تا ۴۴ شمسی (فکر می‌کنم تا ۱۳۴۵) یک صفحه طنزآمیز به صورت داستان و مقاله می‌نوشتم زیر عنوان «جنجال برای هیچ»، که بعدها به دلایلی تغییر نام داد و شد «بین دو سنگ آسیا» و «مسافرت بدون گذرنامه» که چندی بعد بکلی تعطیل شد. اما همکاری‌ام با روزنامهٌ کیهان ادامه داشت تا خردادماه ۱۳۵۸ که به اتفاق عده‌ای دیگر از اعضاء تحریریهٌ کیهان و خبرنگاران بازخرید شدم و بکلی ما را از مدارسه بیرون کردند.

اما در سال ۱۳۴۰ یا اوایل ۱۳۴۱ (دقیقاً به خاطرندارم، خوب شد پیر شدم کم‌کم و نسیان آمد) روزنامه جهان ابتدا توقیف و بعد هم برای همیشه تعطیل شد. در اول مهرماه ۱۳۴۱، به دعوت مرحوم علی اصغر امیرانی، همکاری‌ام را با مجلهٌ خواندنی‌ها، که هفته‌ای دو شماره (شنبه و سه‌شنبه هرهفته) منتشر می‌شد، شروع کردم و در هر شماره، سه چهار صفحه تحت عنوان «در کارگاه نمدمالی» می نوشتم که تا اوایل خرداد ماه ۱۳۵۸ ادامه داشت و بعد از تعطیل خواندنیها بیکارشدم، مثل روز اول. به قول معروف: پس از گفتگوها و بحث دراز / رسیدیم آنجا که بودیم باز ….این کتاب صوتی را می توانید در ادامه دانلود کنید.

 

دانلود با لینک مستقیم:

دانلود بخش اول (حجم: ۲۱ مگابایت)

دانلود بخش دوم (حجم: ۲۰ مگابایت)

(Format: Mp3          Archive Type: RAR)

رئوف نصیری بازدید : 111 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

کتابخانه عمومی بعثت

خمینی شهرخ 17 شهریورروبروی مدرسه میرداماد

تلفن تماس: 33623800

روزها و ساعات فعالیت کتابخانههمه روزه از ساعت 7:30 لغایت 20:00

مسئول کتابخانه: سرکار خانم پرنده

آدرس ایمیل:

 

نوع کتابخانهبه صورت مشارکتی با زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشوربا زیربنایی 2100 متر

سال تاسیس: 1378

تعداد منابع: 20754 نسخه تعداد اعضاء: 4000 نفر تا پایان نیمه ی شهریور ماه سال 1393

 

شامل:

  • بخش مرجع

  • بخش کودک و نوجوان

  • بخش نشریات

  • بخش کتب درسی و تست

  • دارای سالن مطالعه برای خواهران و برادران وکافی نت

 

فعالیت های فرهنگی و جانبی کتابخانه:

  • مسابقات فرهنگی مکتوب و آنلاین

  • کلاسهای نجوم

  • کلاس های آموزشی

  • برگزاری مراسم مناسبتی

  • اردوهای یکروزه و یا بیشتر به مناسبات مختلف

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 1,989
  • بازدید کلی : 23,215
  • کدهای اختصاصی

    سیب تم

    -----------------------------------